Monday, August 21, 2006

güzel birgündü ,eksiklere rağmen...

Bugün sabah kalktım gece 4 te yatmama rağmen 10 da forumdaydım..timhatla gamzezgi şimdi isimlerini vererek kendilerini deşifre etmek istemiyorum :D bile şaşırmışlar...sanırım ulu önder hmck nın ardı sıra androidliğe doğru ilk adımlarımı atıyorum...sonumuz hayrola....12 civarı hmck la cafede buluştuk..yaws ne adamdır şu can yaws .insan hiçmi bıkmaz usanmaz şu oyundan ama orda otururken bizimle olsanız ...süper espriler çıkıyor..bazen kendime bile şaşıyorum...işte 5 gibi buluşcamız için şans işte oyundanda koptum...canı oyunla başbaşa bıraktım..sonra tamda emin olmama rağmen seyir cafenin yerinden çünkü fazla gitmemiştim...zorlanmadan buldum..işte kimse gelmemiştir diyerekten kapının önünde beklemeye başlicaktım ki timhat izin vermedi karşımdan geliyodu daha önce görmeme rağmen tahmin ettim çünkü tanımadığım ve resmini görmediğim tek kişiydi...yinede bir çekindim ilk başta ...bi süre göz göze kaldık ...çok romantik bir ortamdı :D nese içeri geçtik...gamzezgiylede tanıştım...bu sayede timhatın gerçek yüzünüde öğrendik..kendi itiraf etti ama :D sonra teker teker döküldü hepsi...pissycikin sınavı geçmiş onada sefindik...ozzynin de gelmesi ayrı bi sürprizdi benim için...haberim yoktu gelceğinden çünkü..çok tatlı şirin bi kız kendisi...gerçi fazlada konuşamadık ama kendimi ne bilim çok yakın hissettim...en son pilli başkanın gelmesiyle konu kapandı :D bölede bi gündü ama gün çarpışan otolarda son buldu...sürüş yeteneğimin ne kadar geliştiğini farkettim...çok güldük çok magandalık yaptım...güzeldi ama eksiklerimizde büyüktü...*ada* ve nilü çeşitli sebeblerden gelemediler...onlarıda aramızda görmek isterdik...artık başka zamana inşallah...bi daha buluşalım kendinizi özlettirmeyin....öle işte... :D

No comments: