Monday, October 08, 2007


Birazdan yazacaklarım şu anda dinlemekte olduğunuz (dinlemiyorsanız ya pc nizin sesi kısıktır yada şarkı daha yüklenmemiştir ama eğer dinliyorsanız ) şarkının ezgisinin ve klibinin hayal dünyamda yarattıklarıdır..Bu ağır vaka durumumda bu kadar huzurlu şeyler yazabildiğime bende şaşıyorum yani en azından yazabileceğimi umuyorum.

Hayal edin .O kadar da zor değil..Çoğunuz gelmiştir deniz kıyısına çıplak ayaklarla basmıştır kumlara .Bu deneyimi yaşamayanlarda en azından tv ekranlarından az buçuk görmüştür.Kumsaldayım sanki yüzümü denize dönmüşüm ve deniz içimi ısıtmak istercesine rüzgarı ılık ılık yüzüme vuruyo bide hafif dalga var ve deniz suyu yüzümde..Ama gözlerim kapalı deniz kıyısındayken denizi hayal ediyorum yani bilindik bir deniz var ama ben farklı olanı hayal ediyorum..Denizin verdiği huzur var içimde ..Bana arada olur suyun çalkalanma sesi denizin kıyıya vurma sesini andırır denizi özlerim..Bunlar işte gece gece fikrime düşenler ..İçim çok karmaşık bunlarda o karmaşadan nasibini aldı...

1 comment:

fersiz said...

sorma hia bu şarkı manyak eder insanı,yanlış hatırlamıyorsam 7-8 yıllık bir şarkı klibi ilk çıktığında ben İskenderundaydım ..garip bir esintisi var değil mi?halbuki Fransızca yani konuya fransısız aslında:)yani sen fransızca biliyorsan bişey diyemem tabi...ben bilmiyorum ama şarkının adının anlamını öğrenmiştim "rüzgar bizi götürecek"demekmiş...ha Fransadaki bir Türk tanıdığıma göre de bu tarz şarkıları Fransada yaşlılar dinliyormuş,tabi o onun yorumu ne kadar doğru bilemem:)

neyse diyeceğim bu şarkı bende de garip zuhurlara yol açmıştır...günde bir defa ilaç niyetine;)